Doprava zdarma při nákupu nad 2 000 Kč.

BLACK FRIDAY

Fenomén BLACK FRIDAY už od října rezonuje v nabídkách různých obchodů a láká na různé slevy prakticky až do konce roku :-)
Je jedno, odkud tento svátek všech prodejců přišel, v každém případě u nás si ho každý obchodník vysvětluje po svém. Víte, že podle loňského průzkumu byla průměrná Black Friday sleva 0,1 %? 

Minulé roky jsme se nechali strhnout poptávkou po tomto „slevovém šílení“ a zařadili Černý pátek i mezi naše akce. Zároveň jsme však sledovali několik druhů zboží u různých prodejců. U mnohých byla pár dní před nebo přímo v den začátku akce původní cena navýšena a akční cena byla stejná, jako před „BLACK FRIDAY“.  

U nás falešné slevy nečekejte, hlídáme si nejlepší ceny oblíbených produktů po celý rok! Proto jsme se rozhodli, že místo této rádoby slevové akce raději budeme zákazníkům nabízet produkty v akci průběžně a raději připravíme každých 14 dní slevy na vybrané oblíbené produkty.

Skutečný Black Friday připadá na jediný den, letos je to 25.11.2022. V tento den(a celý víkend) i u nás nakoupíte mnoho vybraných produktů se slevou :). Celý listopad však máme spousty dalších krásných slev. Takže neváhejte a sledujte naše stránky.

S přátelským pozdravem,
Orientalniparfem.cz

 

Černý pátek (anglicky Black Friday) je neformální název pro den, který následuje v USA po svátku Díkůvzdání. Jde tedy o čtvrtý pátek v listopadu. Jedná se o marketingovou akci, kdy se obchodníci snaží nalákat zákazníky na velmi nízké ceny. Černý pátek je v USA již od roku 2005 tradičně nejrušnějším nakupovacím dnem. Mnoho obchodníků však nezačíná se slevami přesně na Černý pátek, ale nabízí je už o několik dní dříve. V USA je také běžné, že zákazníci kempují před obchody, aby si zajistili to nejlepší místo ve frontě.

Termín černý pátek pravděpodobně vznikl kolem roku 1961 ve Filadelfii, kde byl užíván pro označení rušného silničního provozu den po Díkůvzdání. O více než dvacet let později se tento termín více rozšířil a začal být využíván pro označování dne, kdy se zvedají tržby obchodníků, tedy se dostávají z „červených čísel“ do „černých čísel“.

Některé zejména francouzské oděvní značky propagují environmentalistické názory, které zbrojí proti černému pátku vzhledem ekologickému dopadu tohoto dne.

Zdroj: Wikipedia

Zpět do obchodu