Podmínky pro uplatnění slevy 2 + 1
- Akce platí pro zákazníky internetového obchodu www.orientalniparfem.cz.
- Akce se uskuteční v období od 18. 2. 2025 do 28. 2. 2025 nebo do vyprodání zásob na e-shopu www.orientalniparfem.cz s tím, že nabídka vztahující se k Akci je platná jen ve stanoveném období.
- Nabídka je určena zákazníkům, kteří nakupují v našem e-shopu, neplatí pro velkoobchodní odběratele.
- Každý Zákazník se může Akce zúčastnit opakovaně, vždy však při splnění všech podmínek účasti dle těchto pravidel.
- Zákazník se do Akce zapojí tak, že v době konání Akce zakoupí v rámci jednoho nákupu dva (2) produkty z Musk kolekce Oud Kalakas [označených symbolem [2+1]] a produkt Oud Kalakas WHITE MUSK edp 60 ml získá v rámci nákupu zadarmo.
- Do košíku je potřeba vložit všechny produkty pro uplatnění akce. Například pro uplatnění akce 2+1 zdarma je nutné vložit do košíku všechny 3 vybrané produkty.
- Aby byl nárok na produkt zdarma, je potřebné zakoupit a ponechat si všechny produkty v rámci této akce. V případě odstoupení od smlouvy se postup řídí pravidly níže.
- V případě kompletního odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě je nutné vrátit i zboží zdarma. Není-li vráceno, bude hodnota tohoto zboží odečtena od částky k vrácení.
- V případě částečného odstoupení od smlouvy je posuzováno, zda by byl na zboží dále nárok. Například při zakoupení 3 kusů (z toho jeden zdarma) a vrácení dvou kusů, bude z částky k vrácení odečtena plná hodnota zboží zdarma.
- Nelze vrátit pouze kus zdarma, který byl poskytnut se 100% slevou. V takovém případě Vám nebude proplacena žádná částka.
- V případě uznané reklamace (nikoli odstoupení od smlouvy) kusu zdarma, bude vrácena, v případě že není možná výměna za nový kus, částka odpovídající poměru hodnoty vůči zbytku objednávky. Například: v případě zakoupení 3 produktů v akci 2+1 zdarma, v hodnotě 1560 Kč (3 x 520 Kč, hrazeno 1040 Kč) z toho jeden zdarma, bude vrácena částka 150 Kč (1040/1560*100 = 150.)
- Internetový obchod Orientalniparfem.cz má výlučné právo posoudit splnění stanovených podmínek Akce jednotlivými Zákazníky. Společnost je oprávněna s konečnou platností vyloučit Zákazníka v případě, že bude mít podezření, že se Zákazník dopustil podvodného jednání nebo jiného jednání, které je v rozporu s dobrými mravy. Toto rozhodnutí o vyloučení Zákazníka je konečné, bez možnosti odvolání.
- Tato Pravidla budou po celou Dobu konání Akce dostupná na webové stránce www.orientalniparfem.cz.
- Účast v Akci je dobrovolná. Účastí v Akci vyjadřuje Zákazník svůj souhlas s těmito Pravidly a zavazuje se je plně dodržovat. Práva a povinnosti vznikající v souvislosti s Akcí, která nejsou upravená v těchto Pravidlech, se řídí právními předpisy České republiky.
- Internetový obchod Orientalniparfem.cz si vyhrazuje právo změnit podmínky Akce či dobu jejího trvání bez udání důvodů a stanovení náhrady, a to bez jakýchkoliv nároků Zákazníků vůči Společnosti. Každá taková změna Pravidel či Akce bude vyhlášena stejným způsobem jako tato Pravidla. Změny bude Společnost provádět pouze z mimořádných důvodů, zejména v reakci na okolnosti mimo přiměřenou kontrolu Společnosti, včetně technických či právních důvodů, a za podmínky, že Společnost bude vždy usilovat o minimalizaci dopadu na Zákazníky.
- Při uplatňování práv z vadného plnění (reklamace) u zboží v rámci této Akce se postupuje podle platné právní úpravy obsažené zejména v zákoně č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, v zákoně č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, a podle platného reklamačního řádu Společnosti.
- Orgánem oprávněným k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů vzniklých v souvislosti s účastí Zákazníka, který je fyzickou osobou – spotřebitelem, v této Akci je Česká obchodní inspekce, na jejíchž webových stránkách (www.coi.cz) Zákazník nalezne mimo jiné údaje o způsobu a podmínkách mimosoudních řešení sporů, když toto řízení může být zahájeno pouze na základě návrhu Zákazníka a poté, když se mu nepodaří spor vyřešit přímo se Společností. Formulář návrhu na zahájení řízení o mimosoudním řešení spotřebitelského sporu je dostupný na internetových stránkách České obchodní inspekce.
- Zákazník, který je fyzickou osobou – spotřebitelem, má dále právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Postup mimosoudního řešení sporu není mediací podle zák. č. 202/2012 Sb., o mediaci, ani rozhodčím řízením podle zák. č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízení a výkonu rozhodčích nálezů, ve znění pozdějších předpisů, a jeho využitím není dotčeno oprávnění Zákazníka obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.