Naše prodejna je ve dnech 18. - 19. 4. 2024 z důvodu rekonstrukce vozovky na ul. Hněvkovského dočasně UZAVŘENA. E-shop funguje bez omezení a na 100 %. Všechny dosavadní i nové objednávky budou zasílány bez omezení a bez časových prodlev.

Časté dotazy

Nedošel mi potvrzovací email, co teď?

E-mail s potvrzením objednávky se automaticky odesílá z adresy info@orientalniparfem.cz. Pokud ho nemůžete najít ve složce s doručenou poštou, je možné, že se zpráva přesunula do složky spam, nevyžádá pošta, smazané emaily nebo do archivu. 
Pokud není v žádné složce je možné, že jste při objednávce zadali špatný e-mail. Nebojte se nás kontaktovat na mailu info@orientalniparfem.cz nebo na čísle +420 606 122 377. Rádi Vám pomůžeme.
 
 
Je možné spojit více objednávek do jedné?

 

V případě, že máte zájem o doobjednání nebo výměnu zboží v již vytvořené objednávce, kontaktujte nás e-mailem na adrese info@orientalniparfem.cz, případně telefonicky na číslo +420 606 122 377. Pokud ještě nedošlo k odeslání objednávky, pomůžeme Vám objednávku upravit.

 

Mohu si u vás zakoupit parfém, rozbalit ho, vyzkoušet a vrátit?

Ano, to můžete, ale jen pokud máte závažný důvod a chcete ho reklamovat.

Pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu platí, že musí být produkt originálně zabalený a nepoužitý, nezbavený celofánu. V jiném případě ho vrátit nemůžete. Doporučujeme vůně vyzkoušet prostřednictvím našeho sample servisu Vzorky parfémů.

 

Jak dlouho trvá, než obdržím objednané zboží?   

Zaplacené zboží nebo zboží objednané na dobírku většinou odesíláme (předáme dopravci) ještě týž den (při objednávce do 10:30 h.), případně následující pracovní den. Objednávky přijaté o víkendu vyřizujeme a odesíláme následující pracovní den.

 

 
 
Mohu zrušit svoji objednávku?
 
Ano, samozřejmě máte právo odstoupit od objednávky. Vaši žádost o zrušení nám můžete poslat e-mailem na adresu: info@orientalniparfem.cz, případně nám můžete zavolat na číslo +420 606 122 377
Odesláním objednávky se zavazujete k jejímu převzetí. V případě nepřevzetí zboží budete vyzváni k úhradě nákladů spojených s doručením. 

Kupující je v případě zrušení již vyexpedované objednávky (zrušení objednávky po jejím zabalení a odeslání nebo nepřevzetí zásilky od dopravce) povinen zaplatit prodávajícímu poplatek, který pokryje dodavateli náklady spojené s expedicí zboží.
 
 
Zboží jsem si nestihl/a vyzvednout, může mi být zboží opětovně zasláno?
 
Pokud zjistíte že si zboží nemůžete z nějakého důvodu vyzvednout a potřebujete prodloužit úložní dobu, stačí si v emailu od přepravní společnosti zažádat o prodloužení úložní doby.
 
U společnosti Zásilkovna je možné si úložní dobu prodloužit až na 21 dní. Stačí kliknout na odkaz webové trasování Vaší zásilky a prodloužit si úložní dobu.
 
U společnosti Česká pošta si můžete dobu uložení prodloužit až na 1 měsíc ode dne, kdy byla zásilka k vyzvednutí připravena. Stačí kliknout na odkaz webové trasování Vaší zásilky a prodloužit si úložní dobu.
 
Pokud využíváte službu Balíkovna je možné si úložní dobu prodloužit o 15 dní. Stačí kliknout na prodlužovací odkaz, který přijde v emailu o uložení zásilky v Balíkovně a úložní doba se tak automaticky prodlouží na 15 dní.
 
Pokud si balíček nestihnete vyzvednout i v prodloužené lhůtě a přejete si opětovně zaslání nepřevzaté objednávky, bude Vám účtován poplatek za dopravu dle Vámi zvolené varianty přepravy.
 
 
 
 
Zpět do obchodu