V případě, že máte zájem o doobjednání nebo výměnu zboží v již vytvořené objednávce, kontaktujte nás e-mailem na adrese info@orientalniparfem.cz, případně telefonicky na číslo +420 606 122 377. Pokud ještě nedošlo k odeslání objednávky, pomůžeme Vám objednávku upravit.
Jak dlouho trvá, než obdržím objednané zboží?
Zaplacené zboží nebo zboží objednané na dobírku většinou odesíláme (předáme dopravci) ještě týž den (při objednávce do 10:00 h.), případně následující pracovní den. Objednávky přijaté o víkendu vyřizujeme a odesíláme následující pracovní den.
V případě objednávky většího množství vzorků (> 10 ks) vás prosíme o trpělivost, nemůžeme garantovat odeslání objednávky již 2. pracovní den. Děkujeme za pochopení.
Mohu zrušit svoji objednávku?
Kupující je v případě zrušení již vyexpedované objednávky (zrušení objednávky po jejím zabalení a odeslání nebo nepřevzetí zásilky od dopravce) povinen zaplatit prodávajícímu poplatek, který pokryje dodavateli náklady spojené s expedicí zboží.
Pokud máte zájem o doobjednání nebo výměnu zboží v již vytvořené objednávce, kontaktujte naši zákaznickou podporu e-mailem na adrese info@orientalniparfem.cz, případně telefonicky na číslo +420 606 122 377. Rádi vám poskytneme informace, zda je ještě možné vaši objednávku upravit.
Zboží jsem si nestihl/a vyzvednout, může mi být zboží opětovně zasláno?
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.