Vzhledem k velkému množství objednávek se může doba odeslání prodloužit o 2-3 dny. Děkujeme za pochopení a přejeme vám pěkný adventní čas.🌟

Jak postupovat při vracení zboží

JAK POSTUPOVAT PŘI VRACENÍ ZBOŽÍ

V zákonné lhůtě do 14 kalendářních dnů od převzetí máte právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku od kupní smlouvy odstoupit a zboží bez udání důvodu vrátit. My Vám vrátíme peníze.

Vrácení výrobků NENÍ možné u parfémů, kosmetiky a dalších spotřebních výrobků, které jste již otevřeli a to z hygienických důvodů - použité výrobky nelze vracet do oběhu. Nevyhovující složení či nevyhovující parfemaci NELZE považovat za vadu výrobku. 


Postup je jednoduchý:

1. Zboží prosím zabalte tak, aby se cestou zpátky k nám nepoškodilo.

2. Ke zboží přiložte formulář pro odstoupení od kupní smlouvy a kopii faktury, kterou jste obdržel/a spolu se zbožím nebo elektronicky. Pokud nemáte možnost elektronickou fakturu vytisknout, stačí nám na papír napsat číslo Vaší objednávky.

3. Nezapomeňte ve formuláři vyplnit číslo Vašeho bankovního účtu, na který Vám máme vrátit peníze.

4. Balík můžete odeslat Českou poštou nebo prostřednictvím Zásilkovny. Nikdy prosím neposílejte zboží na dobírku!

5. Nejpozději do 14 dnů Vám budou peníze vráceny.

 

Adresa pro odeslání balíku Českou poštou  

ČIPERKA a.s.
Hněvkovského 66
617 00 Brno
Česká republika
 
 
Pokud nechcete platit drahé poštovné, upřednostněte prosím možnost vrácení zboží prostřednictvím podacích míst Zásilkovny. 

 

Jak na to prostřednictvím mobilní aplikace  

1. Zboží dobře zabalte a v mobilní aplikaci Zásilkovna vyberte možnost Vrátit zásilku, nikoli Odeslat zásilku(přes tuto službu bohužel z naší strany není možné zásilku vyzvednout). Následně zadejte náš identifikátor, kterým je číslo: 96296907.

2. V aplikaci Vám bude vygenerováno heslo, které uvedete při předávání na podacím místě Zásilkovny. Nejbližší pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí, která funguje i jako podací místo, najdete na tomto linku, kde je třeba zadat možnost podací místa.

3. Balík zaneste na Vámi zvolenou pobočku a obsluze při předávání uveďte, že se jedná o vracení zásilky spolu s heslem, které jste obdrželi v aplikaci.

4. Vyřízeno, zboží nám bude vráceno. Služba je zpoplatněna částkou 50 Kč, která Vám bude odečtena z částky za vrácené zboží. 

 

Jak na to, pokud nemáte mobilní aplikaci  

1. Zboží dobře zabalte a balík odneste na nejbližší pobočku Zásilkovny, která funguje i jako podací místo. 

2. Na pobočce uveďte, že se jedná zpětnou zásilku a nahlaste náš identifikační kód, kterým je číslo: 96296907. Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá Vám potvrzení o převzetí zásilky.

3. Vyřízeno, zboží nám bude vráceno. Služba je zpoplatněna částkou 50 Kč, která Vám bude odečtena z částky za vrácené zboží. 

 

Podmínky pro vrácení zboží(viz Obchodní podmínky):

Zboží, které budete vracet nesmí nést známky použití, nesmí být poškozené, musí být v původním stavu tak, jak Vám přišlo.

Peníze za vrácené zboží Vám vrátíme na Váš bankovní účet, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Nejsme povinni Vám vrátit všechny vynaložené prostředky dříve, než nám zboží dorazí zpět.

Pokud Vám byl v balíčku poskytnut i dárek, při odstoupení od kupní smlouvy jste povinni tento dárek vrátit se zbožím zpět.

Zpět do obchodu