V případě, že máte zájem o doobjednání nebo výměnu zboží v již vytvořené objednávce, kontaktujte nás e-mailem na adrese info@orientalniparfem.cz, případně telefonicky na číslo +420 606 122 377. Pokud ještě nedošlo k odeslání objednávky, pomůžeme Vám objednávku upravit.
Mohu si u vás zakoupit parfém, rozbalit ho, vyzkoušet a vrátit?
Ano, to můžete, ale jen pokud máte závažný důvod a chcete ho reklamovat.
Pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu platí, že musí být produkt originálně zabalený a nepoužitý, nezbavený celofánu. V jiném případě ho vrátit nemůžete. Doporučujeme vůně vyzkoušet prostřednictvím našeho sample servisu Vzorky parfémů.
Jak dlouho trvá, než obdržím objednané zboží?
Zaplacené zboží nebo zboží objednané na dobírku většinou odesíláme (předáme dopravci) ještě týž den (při objednávce do 10:30 h.), případně následující pracovní den. Objednávky přijaté v pátek a o víkendu vyřizujeme a odesíláme následující pracovní den.
Kupující je v případě zrušení již vyexpedované objednávky (zrušení objednávky po jejím zabalení a odeslání nebo nepřevzetí zásilky od dopravce) povinen zaplatit prodávajícímu poplatek, který pokryje dodavateli náklady spojené s expedicí zboží.
Zboží jsem si nestihl/a vyzvednout, může mi být zboží opětovně zasláno?
Jaký maximální rozměr zásilky se vejde do Z-BOXu?
Schránky Z-BOXů jsou rozdělené na 3 kategorie (S, M, L) dle rozměrů.
• 45 x 8 x 61 cm (S)
• 45 x 17 x 61 cm (M)
• 45 x 36 x 61 cm (L)